Optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare - Optimizare SEO, precum şi metode de creştere a traficului!
Cel mai folosit mod de informare online sunt motoarele de căuatare, ele acoperind peste 85% din potenţialii clienţi ce urmează a vă vizita site-ul. De aceea, optimizarea site-ului dvs. pentru aceste motoare de căutare este esenţială. Mai jos puteţi urmării câteva metode şi strategii pentru o optimizare cât mai bună:
1.Primul pas spre o optimizare de succes, este analizarea concurenţei şi stabilirea eforturilor care trebuie făcute pentru atingerea ţintei propuse:
Pentru a depăşii concurenţa, site-ul dvs. trebuie să aibe ceva în plus, ceva ce pe celelalte ste-uri din acelaşi domeniu, nu va mai găsii nimeni.(Acest lucru este crucial. Materialele şi conţinutul site-ului dvs. este primul lucru care ar trebuii să vă preocupe)
Un alt lucru esenţial este design-ul site-ului. Acest lucru nu va da greş niciodată, dacă site-ul dvs. deţine un design foarte atrăgător. Mulţi utilizatori se vor înregistra, numai din cauza design-ului, din simplul motiv că le place.
Simplitatea modalităţii de navigare de pe site-ul dvs. are şi ea un rol important în toată această structură. Încercaţi să utilizaţi meniuri de navigare uşor de folosit.
2. Următoarea etapă este stabilirea cuvintelor cheie, cuvinte care caracterizează site-ul dvs. din toate punctele de vedere.
Aceste cuvinte vor ajuta la găsirea site-ului prin intermediul motoarelor de căutare. Puteţi folosi : [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] sau dacă utilizaţi platforma ForumGratuit, o puteţi face din P.A. .
Atenţie! Folosiţi numai cuvinte care vă caracterizează site-ul, cuvintele în plus sunt nefolositoare, deoarece motoarele de căutare verifică dacă respectivul cuvânt există în baza de date al site-ului.
3. Numele şi link-urile interne ale site-ului:
Întotdeauna ne "împotmolim" în astfel de alegeri. Ce nume va avea viitorul meu site? sau ce link îl va reprezenta? Dacă întâmpinaţi astfel de probleme, înseamnă că faceţi parte din sutele de mii de oameni ce se confruntă cu problema alegerii numelui sau a link-ului.
Încercaţi să alegeţi un nume "unic", un nume simplu de reţinut, un nume uşor de tastat şi un nume atractiv. Nu vă complicaţi în alegerea unui nume cu "zeci" de "y-uri", "x-uri", "z-uri", etc... . Link-ul site-ului trebuie să fie o prescurtare(nu este obligatoriu) sau o abreviere, pentru ca vizitatorii ce au accesat deja site-ul să îl reţină după link, dacă nu după nume.
4.Conţinutul site-ului.
Originalitatea conţinutului, forma de prezentare, modul de expunere, toate nu fac decât să atragă vizitatorii.În ziua de azi se caută tot mai multe jocuri gratis, muzica şi programele, precum şi tutoriale în folosul acestor 3 categorii.Conţinutul site-ului este crucial în creşterea vizitatorilor. În general, vizitatorii vor să beneficieze de lucruri gratis, fără a plătii sau a face ceva pentru ele. Ciudat, dar asta e realitatea. Originalitatea conţinutului, forma de prezentare, modul de expunere, toate nu fac decât să atragă vizitatorii.
Sfaturi:
Încercaţi să aduceţi în prim plan, valoare şi tot ceeea ce promovează site-ul dvs.
Nu impuneţi condiţii de accesare a conţinutului, aceasta este o mare greşeală pe care o fac cei mai mulţi dintre webmasteri.
Utilizaţi un mod de navigare simplă printre conţinut.
5. Activităţi interactive cu utilizatorii site-ului
Încercaţi să creaţi concursuri, jocuri interesante care să sporească şi să mărească traficul site-ului. Este important să urmăriţi nişte scopuri când creaţi un concurs. Scopul principal este, cum am spus şi mai sus, atragerea de noi vuzitatori şi creşterea activităţii(fie prin membrii, fie prin mesaje). Al doilea pas important este urmărirea modului de răspundere a utilizatorilor, modul în care utilizatorii îşi manifestă dorinţa de a participa sau nu. În final, încercaţi să oferiţi premii pe măsura dificultăţii concursului.
6. Promovarea site-ului:
Promovarea, este şi ea un pas important. Puteţi promova site-ul prin intermediul messengerului, spunandu-le prietenilor voştrii să vă ajute, sau pe site-urile de socializare ca Facebook. În afară de aceste două modalităţi există şi site-uri speciale de creştere şi monitorizare a traficului. Exemple: [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] , [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] , [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] .
Dacă aţi următi întocmai acest ghid de informare, cu siguranţă nu veţi da greş!
VizitatoSam 26 Noi - 17:01