Torchlight II aduce la fel de mult profit ca și un joc de 60 de dolari Torchlightii

Atunci când vii cu un joc de 20 de dolari pe o piață unde majoritatea studiourilor cu pretenții își vând titlurile cu 60 de dolari cârcotașii ar putea spune că e vorba despre un produs inferior.

Într-un interviu pentru IGN, Max Schaefer, CEO Runic, explică însă de ce își permite să lanseze Torchlight II la un preț atât de mic. Întrucât a optat pentru distribuția digitală prin intermediul Steam, costurile pentru punerea în vânzare a jocului au fost eliminate, așa că profitul companiei rămâne același.

“Sărim peste publisher și peste distribuția retail, așa că putem oferi pentru doar 20 de dolari un joc ce în mod normal ar fi costat 60 de dolari. Nu vrem ca lumea să creadă că Torchlight II e un joc ieftin, pentru că nu e cazul. Poate concura cu orice joc existent la ora actuală. Dar ne place că îl putem oferi la acest preț.”

Nu pot să nu mă gândesc de ce marii publisheri, Activision, Electronic Arts, 2K Games și chiar Ubisoft, au același prețuri atât pentru versiunile digitale, cât și pentru cele în cutie. Care credeți că e motivul pentru care Runic poate vinde un joc cu 20 de dolari, iar ceilalți cu 60?