Extrem Tutorials
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Extrem TutorialsConectare

Peste 500 tutoriale in limba romana.


descriptionNotepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca EmptyNotepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca

more_horiz
Acest program are ca rol aranjarea script-urilor html, css, javascript, php, mysql...etc. Prin aranjarea in pagina, ne va fi mult mai usor sa gasim mai repede eventualele buguri aparute si de ce nu rezolvarea acestura, intr-un mod mai simplu.

Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca Notepa10


Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca 22437810

[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]

descriptionNotepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca EmptyRe: Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca

more_horiz
Este bun si Notepad ++ dar eu folosesc Sublime Text3 un editor foarte bun Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca 333276 pentru cei ca mine

descriptionNotepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca EmptyRe: Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca

more_horiz
L-am folosit ceva timp pana am aflat de Sublime Text. Nu se compara.

descriptionNotepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca EmptyRe: Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca

more_horiz
Eu le folosesc pe amandoua.

descriptionNotepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca EmptyRe: Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca

more_horiz
Si eu tot Notepad++ folosesc , foarte bun pentru cod-uri .

descriptionNotepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca EmptyRe: Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca

more_horiz
Si eu l-am folosit pana am aflat de sublime text 3 Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca 827527

descriptionNotepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca EmptyRe: Notepad ++ un program care nu trebuie sa va lipseasca

more_horiz
privacy_tip Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
power_settings_newConectați-vă pentru a răspunde